کد خبر 1653157
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
حوادث

مرد شرور که به اتهام قطع دست یک پسر به قصاص محکوم شده بود با نقض حکم از سوی دیوان عالی کشور برای دومین‌بار پای میز محاکمه ایستاد اما همچنان منکر اتهام وارد شده است.

به گزارش مشرق، اواخر آبان سال ۱۳۹۹ گزارش یک درگیری خونین به پلیس اعلام شد. پس از آن مأموران به محل درگیری که کوچه‌ای در شرق تهران بود اعزام شدند.

با بررسی‌های اولیه مشخص شد درگیری میان ۷ نفر صورت گرفته و در جریان آن پسر ۱۸ ساله‌ای به نام بهرام از ناحیه مچ دست آسیب شدیدی دیده است که وی به بیمارستان منتقل شد.

از آنجا که دست پسر جوان نیاز به عمل پیوند داشت بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت.

در این میان مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان درگیری آغاز کردند.

بهروز، برادر بهرام که شاهد ماجرا بود به پلیس گفت: لحظاتی پیش از درگیری، من و بهرام جلوی خانه یکی از دوستانمان ایستاده و

بی آن که حواس مان باشد به یک ماشین تکیه داده بودیم اما ناگهان ۵ نفر با توهین و پرخاش مبنی بر اینکه چرا به ماشین آنها تکیه داده‌ایم با چاقو، شمشیر و قمه به ما حمله کردند.

ما با عذرخواهی می‌خواستیم به دعوا خاتمه دهیم اما یکی از آنها با شمشیر ضربه‌ای به دست بهرام زد که مچ دستش قطع شد و روی زمین افتاد. من به سرعت دست قطع شده را برداشتم و می‌خواستم برادرم را به بیمارستان برسانم اما آنها آنقدر خشمگین بودند که اجازه نمی‌دادند تا اینکه همسایه‌ها آمدند و آنها از آنجا رفتند و برادرم را به سرعت به بیمارستان رساندم.

پس از اظهارات بهروز، پلیس ۵ متهم پرونده را ردیابی و بازداشت کرد و متهمان بعد از انتقال به پلیس آگاهی به درگیری با دو برادر اعتراف کردند.با تکمیل تحقیقات برای متهمان کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه بهرام به جایگاه رفت و گفت: عمل جراحی پیوند دستم موفقیت‌آمیز نبود و پزشکان ناچار شدند دست چپم را از مچ قطع کنند. در روز حادثه وقتی متهمان به ما حمله کردند از ترسم دستم را جلوی صورتم گرفته بودم تا ضربات شمشیر، قمه و چاقوی آنها آسیبی به چشمم نزند اما یکی از آنها به نام هاشم با شمشیری که در دستش بود ضربه محکمی به دستم زد و آن را قطع کرد.

در این مدت چندین‌بار تحت عمل جراحی قرار گرفتم که ناموفق بود و دستم قطع شد.

از آن روز به بعد ضربه روحی بدی خورده‌ام و متهم، من را خانه‌نشین کرده است. حالا هم به هیچ عنوان حاضر به گذشت و مصالحه نیستم و درخواستم قصاص متهم است.سپس هاشم به جایگاه رفت و گفت:اتهام درگیری با دو برادر را قبول دارم، اما من آن روز تنها نبودم و چهار نفر دیگر هم همراهم بودند.

من و محمود شمشیرهای تزئینی از خانه دوستم برداشتیم و فکر می‌کردیم تیغه آنها به خاطر تزئینی بودنشان کند هستند. ضربه کاری را محمود به بهرام زد و باعث قطع دستش شد.

پس از آن محمود به جایگاه رفت و گفت: نمی‌دانم چرا هاشم می‌خواهد اتهامش را گردن من بیندازد. من ضربه‌ای به بهرام نزدم.

در ادامه ۳ متهم دیگر نیز یک به یک به جایگاه رفتند و اتهام درگیری را نپذیرفتند و مدعی شدند در محل بودند اما وارد نزاع نشده‌اند.

در پایان جلسه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدارک‌ موجود در پرونده و همچنین اظهارنظر کارشناسان پزشکی قانونی، هاشم را به قطع دست محکوم کردند.

هاشم بعد از صدور حکم اعتراض کرد و پرونده به دیوان عالی کشور رفت و قضات دیوان بر اساس اظهارات تازه هاشم که مدعی بود محمود ضارب اصلی بوده حکم را شکستند و خواستار از سرگیری تحقیقات برای روشن شدن اظهارات متهم اصلی شدند.

دومین جلسه دادگاه

با تکمیل تحقیقات، هاشم و محمود در شعبه هم‌عرض ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در این جلسه نیز شاکی بار دیگر خواهان قصاص متهم شد.

پس از آن هاشم به جایگاه رفت و گفت: من روز درگیری اصلاً شمشیر نداشتم و با چاقو دعوا کردم که چاقو هم نمی‌تواند باعث قطع دست شود. ضربه‌ای که باعث قطع عضو شاکی شده، محمود زده است.

در ادامه محمود به جایگاه رفت و ضمن رد اتهامش گفت: خود شاکی هم می‌داند که من ضربه‌ای به او نزدم.

در این لحظه شاکی به قضات گفت: هاشم دروغ می‌گوید. من به خاطر دارم که ضربه را هاشم به دستم زد. او آن روز مدام فحاشی می‌کرد و عربده می‌کشید و با صدای بلند به من و برادرم می‌گفت هر دو تای شما را می‌کشم.

در پایان جلسه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 75
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    14 82
    فقط واسه یه تکیه دادن به ماشین نیست. رفتین تکیه دادین تیکه انداختین صدای یارو رو که از خودتون بی فرهنگ تر و بی شخصیت تر بوده دراوردین.
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      53 3
      ساکت شو فقط
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      63 2
      تو اونجا بودی نابغه
    • SE ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      49 1
      باید قصاص بشه و دست نجس این جانی قطع بشه
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      21 2
      ان فی القصاص حیات یا اولوالالباب فقط قصاصی
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      26 1
      چی میگی ابله جوان مردم ناقص کرده
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      24 1
      چقدر راحت درباره چیزی که نه به چشم دیدی نه تو این خبر نوشته قضاوت و داستان سرایی می کنی . طرف دستشو با شمشیر قطع کردن شرمت باد
    • DE ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      2 16
      سوال: چرا هیچ وقت دست دختران جوان رو قطع نمی کنید؟
    • حرف حساب IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      12 1
      با همین منطق امثال تو آدمها میمیرن !!؟ فقط به درد مردن میخورید امثال تو ! وجودتون برای بشر و دیگران ضرر داره.مردک صفصطه چینی میکنه
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      4 1
      خموش باش خموش
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      8 0
      چرا در دفاع از اون جانی بیرحم لاتاعلات میبافی، مگه تو اونجا بودی ؟بفرض محال اصلن متلک گفته و تکیه داده به ماشین ،برای متلک گفتن و تکیه دادن به ماشین باید دست قطع کرد؟؟؟؟!!! بفرض اتفاقی اینکار کرده چرا نذاشته زود ببرنش بیمارستان ؟!چون بیرحم و سنگدل بوده پس حقشه که بمیره،خیلی غلط کرده برای هیچ و پوچ با شمشیر روی جوان مردم اعمال محاربه کرده مرتیکه ندید بدیده بیرحم
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      9 0
      از اینکه نداشته حتی دست بریده رو ببرن و توی دادگاه هم به گردن دوستش انداخته معلومه چه جانوریه
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      6 0
      این جانور قطعا مست بوده وگرنه آدم عادی برای یک ماشین تکیه دادن دو جوان به روشون شمشیر نمی‌کشه تا جاییکه بزنه مچ یک‌جوان رو قطع کنه ، چه راحت هم حکمش به گردن دوستش میندازه معلوم میشه نه تنها از جوانمردی هیچ بویی نبرده بلکه جانوری سنگدل و بیرحمه که به محاربه و چاقوکشی و عربده کشی عادت داره
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      5 1
      چقدر قران مجید زیبا توصیف فرموده جهنمیان در روز موعود گناه جرمشان را گردن یکدیگر میاندازند تا راه فراری بیابند ولی خلاصی در کار نیست و چه خوب معصومین فرمودند که در واقع بهشت و جهنم از همینجا و همین دنیا اغاز میشود ( قریب به مضمون ) حالا قیاس کنید با مجاهدان فی سبیل الله از صدر اسلام تا دفاع مقدس و الان که حتی در لحظات اخر اب نمینوشیدند تا رفیق تشنه انها اب بنوشد و همه با هم شهید میشدند
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      6 0
      ایکاش قصاص را در حق همه شان اجرا می کردند تا بساط قمه کشی و لات بازی تموم بشه - دیوان عالی با اجرای سریعتر قصاص بزاره اراذل در کشور مجازات شوند.
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      3 0
      قطع کردن دست حتی از کشتن اون فرد هم بدتره آدم بدون دست یعنی شصت سال زندگی جهنمی سرشار از افسردگی و شرم از جامعه و عدم کارایی لازم و غمی که تمام شدنی نیست ، بکشیدش بدون فوت وقت و بدون ذره ای پشیمانی و اعمال حتی ذره ای رحم
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      5 0
      چرا دست همه را قطع نمی کنید تا این وحشی بازیها در جامعه تمام شود.
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      4 0
      محاربه گر عوضی ایادی شیطان لعین چه ....خورده ، فقط و فقط اعدام خدا لعنتش کنه
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      4 0
      دست یک انسان رو زده قطع کرده و در کمال آسودگی بعد گردن هم نگیره اعدامش کنین این بی پدر و مادرو
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      4 0
      قصاص شود تا بفهمند که آسیب رسیدن به یک جوان بیگناه چقدر سنگین است
    • سروش IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      1 0
      هوش مصنوعی کلیت خاموشت کردنت کجاست؟؟؟ با این استدلالی که داری؟ قوانین رو درست برات تعریف نکردن خیلی بیجا داری قضاوت میکنی سر صحنه حضور نداشتی دوربینهات کور بودند و یک طرفه در جایگاه قضاوت قرارت دادن.باید خاموشت کرد. جماعت هوش مصنوعی باید در این طور مواقع خاموش شوند.
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      3 0
      قوه قضائیه با مجرمان قاطع برخورد کند
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      2 0
      حرف بیخود نزن دیگه
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      4 0
      قطع دست و تباه کردن زندگی یک انسان فقط برای به یک ماشین تکیه دادن!اگه امثال اون هاشم لعین اعدام نشه ظلم به کل افراد جامعه س
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      موندم چرا دیوان عالی کشور در خیلی از موارد خشن مثل این یا قتل عمد یا تجاوز حکم قاضی رو نقض میکنه !!! اینجا هم شاهدان هم خود شاکی هم دوستان مجرم گفتن هاشم دست طرفو کرده بعد دیوان میگه چون خود مجرم میگه نه پس حکمش نقض میشه !!! اونم برای اراذلی که حکمش در اصل محارب و اعدام باید باشه
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      چه ظلم بزرگی خدا مرگش بده دست و پا چقدر مهمه در قانون دیه دو پا یا دو دست برابره با دیه کل بدن! یعنی چه کسی کشته بشه یا چه دو دست قطع بشه، این دو در قانون با هم برابره ، واقعا بزرگترین ظلمه با کشتن تقریباً هیچ فرقی نداره
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      1 0
      اگر اون جوان یک در میلیارد بفرض محال از محالات رضایت بده جدا از پرداخت دیه و زندان، این مرتیکه هاشم اگه تا آخر عمر هم نوکریشو بکنه فایده نداره و بازم اصلن مطلقا هیچکاری براش نکرده چون تا آخر عمر اون آدم رو ناقص کرده
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      حکم خداوند چیه ؟ قصاص پس دیگه حرفی باقی نمی مونه خدا شاهده که اگه دست دزد قطع بشه و محاربه گر اعدام بشن ــــ فقط همین دوتا حکم واقعا اجرا بشه ــــ قسم میخورم که حداقل هشتاد درصد مشکلات جامعه حل میشه و کل جامعه اسلامی گل و گلستان میشه، فقط همین دو تا حکم
    • رضا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      احتمالا ایشون از یاران اراذل و اوباش و سارقین مسلح هستن !!!
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    44 0
    باید دستان هر دو را در ملع عام قطع کنند تا جوان مردم را بدبخت نکنن...تازه جالب خودشون میگن که با شمشیر وقمه وارد نزاع شدیم به خاطر تکیه بر ماشین.‌‌..
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      3 0
      یا دو دست و پا قطع یا اعدام
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      2 0
      دیوان عالی کشور با اجرای سریعتر قصاص برای هر دو فرد دارای شمشیر و چاقو بزاره اراذل در کشور مجازات شوند تا باعث عبرت بقیه مجرمین شود.
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      3 0
      دو دست و دو پاشو قطع کنید بعدم اعدامش کنید
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      3 0
      امثال این شیطان فقط اعدام باید بشه اونم در ملا عام
  • ج د ا IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    42 2
    این اراذل نه تنها باید دستانشون قطع بشه بلکه باید به جرم محاربه به اعدام محکوم بشوند... یعنی چی که با چاقو و قمه توی خیابان به دیگران حمله کنند؟؟؟ پس مدعی العموم کجاست که از اینها به جرم محاربه شکایت کنه؟؟؟
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      این وحوش نه مسلمونن و نه حتی ایرانی.کالانعام بل هم اضل. صد رحمت به گرگ و کفتار.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    27 0
    راه حل ساده است. مسلما آن فردی که با شمشیر دست قربانی را قطع کرده از عمل خود آگاه است منتها چیز دیگری وانمود میکند. آن سه نفر دیگر هم همینطور مطلعند که کار آنها نبوده ولی برای دفاع از متهم اصلی به نوعی با هم همکاری میکنند. همین همکاری دلیل خوبی است که دادگاه دستور دهد دست هر چهار متهم را قطع کنند مگر اینکه اعتراف کنند چه کسی این عمل را انجام داده.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    33 0
    اراذل و اوباش بخصوص آنهایی که شمشیر و قمه و چاقو و.... در دست دارند و عربده کشی میکنند بدون هیچ گذشتی باید اعدام شوند، بدون استثنا
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    30 0
    تا کی اراذل قمه به دست باید به همین راحتی در کشور جولان بدهند. مگر حکم محارب اعدام نیست؟ من متخصص حقوق اسلامی نیستم ولی همین الفبایی که می دانم به نظر می رسد که سابقه داران این اعمال (که چند بار مجازات شدند و باز تکرار کردند) باید به عنوان محارب و مفسد فی الارض در ملاء عام اعدام شوند.
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      3 0
      جدیدا هم که گویا قمه به شمشیر تبدیل شده باید در کلام عام به بدترین شکل اعدام کرد تا جامعه ازین جور حاربین جنایتکار بزهکار پاک بشه
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    11 5
    دیه میدن و والسلام. اینه که مردم میرن بالاشهر میشینن که این مسایل نباشه
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      1 2
      قضاوت غیر عمومی
  • سیامک IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    8 0
    چرا دیوان عالی به وضوح حق مردم را ضایع میکنه اگه اینجور افراد مجازات نشن ناامنی همه جامعه را گرفتار میکنه
    • ایرانی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      قانون جنگل که میگن یعنی ابن
  • میثم IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    4 0
    با سلام، برادران من ، اگر دو نفر که این کارها را انجام میدهند.طبق قرآن (سوره مائده) دست راست و پای چپ ....یا مخالف هم را قطع کنند، کسی وجود نمیکنه، تو خیابان ، ناخن گیر دست بگیرد..
  • علیرضا IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    7 0
    به نام خدا تنها راه برخورد با این گونه اراذل ، اعدام است ، اعدام کنید ، عربستان ذت ببینید یاد بگیرید کسی جرات انجام این کارها را ندارد
  • محمد قُلی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    4 0
    با سلام چطور نگفتن مست بودیم نفهمیدیم حُربه قدیمی که خودشان گول میزنند
  • حسن IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    2 1
    باید دوست هاشم قطع شود،مگه معامله است، حالا من دلم خواست برم دست یکی رو قطع کنم،بگم شما هم بیا یک دست مرا قطع کن.مگه براش دعت نامه فرستاده بود بیا دستم رو قطع کن.
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      2 0
      پناه بر خدا از چنین جانوران پست ملعونی
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    12 0
    اینها سگ صفتند وبی خانواده اعدام کمترین حق آنهاست بی پدرا
  • ادرین DE ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    9 0
    هفت تاشون را ببرید وسط میدون شهر دست وشون قطع کنید
  • حسن IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    3 0
    کسی که که عنوان اراذل واوباشی دارد و باخودش چاقو یا قمه حمل می کند را باید زنجیر کرد تا مثل سگ هار به جان مردم نیفتند
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    6 0
    اگر قصاص نشه، به تموم مردم ظلم میکنید
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    2 0
    چرا مسئولین خواب هستند مردم امنیت می خواهند
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    3 0
    چه آشغال متعفنیه این مرتیکه هاشمه
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    2 0
    این درنده محاربه گر سباع صفت زده آینده یک جوان بیگناه رو سوزونده و زندگیشو سر هیچی تباه کرده،ولله قاضی چکش برای هر حکمی بغیر از اعدام اون هاشم ملعون بزنه ،اون دنیا باید جواب خداوند و خلق خدا رو بده
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    1 0
    خدا هرکی شمشیر و چاقو میکشه رو لعنت بکنه اخه لا مروت مگه عصر یخبندانه
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      الهی آمین خدا حفظ کنه برادران زحمتکش پلیس رو واقعا با چه محاربه گر حرامی لجنی در میفتن و نعلشون میکنن
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    1 0
    وای مگه شوخیه؟ زده دست یک جوون رو قطع کرده الهی که خدا ریشه اش رو بکنه و بخشکونه ،اصلن هیچ حکمی کمتر از اعدام برای چنین شغال درنده هاری پذیرفته نیست
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    1 0
    دست هردوشونو قطع کنید لطفا
  • صادق IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    2 0
    حکم های سبک برای قمه کشی و .... باعث این وضعیت شده و قوه ی قضائیه باید پاسخگوی شرایط موجود باشه
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    2 0
    این اوباش باید اعدام کرد حیف نون که بدی این زالو ها بخورند
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    1 0
    ذات واقعی هر محاربه گر بزهکار دقیقا همینه نه شفقتی نه رحم و مروتی نهایت خشونت با و بی دلیل و آسیب رسان برای افراد جامعه باید اعدام بشه اونم در ملا عام عبرت بشه برای اونای دیگه
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    5 0
    همه پنج نفر اعدام کنید
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      قوه قضائیه با عدم مجازات قاطع قمه کش ها و اراذل خطرناک عامل ایجاد نارضایتی در مردم شده است
  • ایرانی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    2 0
    اون انگل چامعه باید قصاص رشه
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    آبان 99 تا آبان 403 ؟! چهار سال تاخیر در محاکمه و مجازات ؟! چه خبره تو این دادگاه ها!
  • DE ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    ... با چاقو، شمشیر و قمه به ما حمله کردند.// این اراذل و اوباش و معتادها و شیشه ای ها و سارقین و کیف قاپ ها...دقیقا ستون فقرات زن برده گی هرزه گی هستند. همین کارها را در این فتنه کردند. با گرفتن چند دلار کثیف و مواد و الکل اغتشاش کرده می افتند به جان مردم/
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    بایدقصاص بشه .چطوراون بتونه راحت باقمه دست این بنده خدارا قطع کنه وحتمابه خیلی های دیگه هم آسیب زده .ولی انتظار بخشش ازطرفش داشته باشه. وراست راست بچرخه
  • کارمند IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    دوتاشون به اون جوان حمله کردن حالا ضربه یکی که معلوم نیست باعث قطع دست شده ولی هردو عامل انجام این کار بودن . پس باید دست هردو نفر قطع بشه . تا درس عبرتی برای جوانانی بشه که تا چند نفر میشن فکر میکنن هیچکی و قانون جلودارشون نیست و دست به اعمال بسیار جنایت بار میزنن. در نتیجه دست هردو باید قطع بشه.والسلام
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    بهترین کار اینه هر ۵ نفر اعدام کنن نه بخاطر یه دست به خاطر عربده کشی و قلدی باید کاری کنن این ارازل و اوباش حساب کار دست شون بیارد
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    دست اون بچه که بی خودی قطع نشده یکی از اونا قطعش کرده. مضروب ضارب رو دیده. با بازی کی بود کی بود من نبودم فریب نخور آقای قاضی!
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    عجب نجاست هایی
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    هر کی دستش شمشیر و قمه و چاقو داشته باید اعدام بشه و گرنه در آینده قتل های زیادی انجام خواهند داد
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    باید دست هر ۵ تاشون قطع بشه بدون یه لحظه درنک،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس